Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Isnin, 28 September 2009

mabuk leMang dan RenDang


selamat hari raye... hari ni awal2 g dah makan meehun sup kat opis, biasa la.. ada function.. jimat bajet lunch heh heh
lama bebeno rasanya tak menuleh dalam ni.. bz siut start koje baru ni.. bulan posa tak la banyak keje sgt tapi mood nak dok depan pc dan menulis tu kureng.. so maleh la jadinya.. hari ni sume orang dah stat koje. jumaat ari tu aku g keje.. ada la 2 3 ketul dlm opis. last2 bos bagi balik .. yee haa.. jumaat tu la first time g keje bawak keta.. heh heh, sampai umah, terketor2 dibuatnya, makan nasik pun tgn cam kene parkinson jer.. risau beb.. dah 7 tahun tak drive, baru nak start balik, tapi so far alhamdulillah.. raya ari tu kat ipoh, cam biasa la.. dok taman, tak dak sapa dtg umah pun, org sume balik kpg. kitorang adik beradik je balik situ.. kampung dalam taman..after 2 minggu raya baru meriah kat situ, orang dah balik beraya kat taman perumahan pulak..
hari ni aku dapat beberapa alamat senior2 kat bainun dulu, boleh tahan gak kerja diorang ni.. sebelum aku terlupa, baik aku simpan alamat ni.. payah nak dapat ni, teringat zaman masa dok hostel dulu kat bainun.. ingat-ingat balik cam hampeh pun ade.. mau tak? dulu, muke skema habis.. dgn spek tebalnya..heh heh.. kengkadang cam tak pecaya je muke tu muke sendiri.. cam cut and paste muke org lain je.. pas ni misi nak mencari kengkawan lama bainun batch 1992/1996. walaupun aku tak abes skooling kat situ, tapi at least kengkawan kat situ aku ingat la lagi.. kut kut la esok2 kena saman ke.. ada la line nak cover.. heh heh.. http://www.geocities.com/bainun9094/members.html .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan