Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Isnin, 24 Ogos 2009

hari pertama start koje

hurm.. akhirnya sampai gak aku kat shah alam, dan bermastautin kat sini.. sehari.. hehehehe.. ada gak hambaAllah yg baik hati bg aku dok sewa bilik ngan dia satu minggu.. bukan senang nak jumpa org camtu, 1 dlm seribu.. semoga Allah merahmati hidup kawan saya yg sorang ni, dunia dan akhirat...
k.. hari ni aku sampai opis laki aku anto.. pepagi bute dah terpacak kat bangunan suk ni.. tapi.. tunggu la la jugak nak jumpa ngan senior senior ni bagi taklimat ringkas.. best la brader tu, memang la job ni tough, tapi penerangan dia tu membuatkan kita lagi semangat nak koje.. bab yg paling best dia kata gaji takdak postpone2.. tu dulu.. logo den mendengarnya.. petang adalah sesi bebas.. tu yg dok lepak kat library ni.. tapi masalahnya aku dah lupa la pintu yang aku masuk tadi.. besau beno tempat ni.. apa la.. kata nak jadi ptd, sekangkang kera ni pun leh lupa.. takpe2, sosat kang pandai2 la cari..hopefully aku ditempatkan di daerah gombak..sonang le sket, sok2 dah dpt keta leh pektis kat dalam tu ajer.. ahahaha maklum la.. ada lesen buat pekasam..environment kat dalam ni not so bad.. lantai opis nak g library sikit nye berkilat..mcm jejak atas air....pemandangan sekitar pun memang best.. tapi apakan daya memang kena transfer la jugak2..k lah.. nak g baca buku sikit..lenkali sambung..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan