Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Isnin, 4 Januari 2010

Sekolah dah Bukakkkkkk!!!!!!


hari ni, Isnin, as usuallll, booringg, nak jadi lagi best, hujan renyai2 a plak, liat tul nak bangun ni.. jelesnye tengok laki tido .. berbungkus dalam selimut mcm kepompong.. (hari2 camtu gak kepompongnye, bila menetas camtu jugak, soknya jadi kepompong... kepompong dan kepompong..).. tambah lagi tak best hari ni, sekolah dah bukak.. hurmmm, as expected, keta pagi2 buta dah banyak. on d way nak gi keje tu, aku lalu kut sungai plong ngan merbau simpak, punya la banyak keta n motor.. tapi sian yg naik motor tu, kan ke hujan, dah kuyup ngantor anak2 g skolah.. syukur la aku naik keta..
ok, dah lepas merbau simpak, lalu plak kot jalan kuala selangor tu, licin yop ujan2 gini, kat slekoh plak, so aku pun terpaksa la jadi siput khinzir amik lane tepi.. ingatkan aku sorang, kat belakang pun sama, ye la, ujan2 kene la hati2 ye tak.. so selamat masuk hiway.. kat hiway ingatkan jalan smooth ler, rupenye banyak keta jugak, aiseh, takleh la nak bawak laju2 cam selalu.. (oppss, laki ku i'm sorry, jalan kosong memang suka nak bawak laju..hehehe) so, takpe lah, sampai kat simpang tesco kat shah alam tu, sib tak jam.. tapi nak jadi cerita, kat traffic light depan concord hotel tu leh punya panjang que nya? ingatkan hape, traffic light rosak ke hape ke.. rupa2nya ada pok leh dok jaga traffik light tu, ish ish ish.. oooo pok leh, terima kasih la atas kesediaan anda berhujan menjaga traffic light yg tak rosak tu, tapi ... di ulang, traffic light yg tak rosak tu .. tak yah la di jaga... kengkadang ada orang rajin tak kena tempat..sib la opis kat simpang depan tu je, tak yah la kalut sangat. aku sampai opis 7.42am, sib awal lagi.. neway kat opis pun aku orang pertama yang sampai.. nak buat camne, keluar lewat pun sampai dulu gak..huh, neway, monday is still a monday.. so muka aku sepanjang hari pasti akan jadi macam meow ni... dah pulak tu, FM aku n other bosses pun kena audit hari ni.. hampess nyee..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan